2012. április 29.

BURGONYÁBA TÖLTÖTT FASÍRT ROPOGÓSRA SÜTVE, MAJONÉZES KUKORICÁVAL TÁLALVA


Ez az étel is gyorsan és egyszerűen elkészíthető, gusztusos és finom. A fűszerezését kedvünkre variálhatjuk. Én most 1 hagyományos fasírtot kevertem, csak apró kockákra vágott paradicsommal és újhagymával gazdagítottam, sőt a kivájt krumpli belsejét is hozzákevertem, majonézes kukoricával tálaltam. Hatalmas sikert aratott.
Azért praktikus, mert a krumpli eleve a köret, és nem kell külön készíteni, csak 1 finom salátát elég mellé
dobni.




Hozzávalók

Fejenként 1 nagy burgonya
1/2 kg darált hús
20 dkg áztatott kenyér
1 tojás
só, bors, pirospaprika, majoránna
3 gerezd fokhagyma
1 paradicsom
3 szál újhagyma
kevés zsemlemorzsa


Elkészítés

A burgonyákat sós vízben héjastól félig megfőzöm. A fasírtot bekeverem. A burgonyákat ketté vágom, a belsejét kikanalazom. A kikanalazott burgonyát villával összetöröm és a húsmasszához adom. Egy hőálló tálba fektetem a burgonyákat és alaposan megtöltöm a hússal. Zsemlemorzsával megszórom és forró sütőben   ropogósra sütöm, ez kb. 30-35 perc.
Majonézes kukoricával tálaltam, de friss kevert saláta is remek választás hozzá. A maradék masszából golyókat formáztam, olajban kisütöttem és a megtöltött burgonyák mellé kínáltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...