2012. április 3.

CITROMOS, GYÖMBÉRES CSIRKECOMB ZÖLDBORSÓS VADRIZZSEL


Sok gond nincs vele, egy tepsiben mindent összerakunk és irány a sütő.



Hozzávalók


6 db. csirkecomb
1 kg burgonya
1 sárgarépa
1 fej fokhagyma
1 gyömbér
1 citrom
2 paradicsom
csirke fűszer
chilli, só


 Elkészítés



A burgonyát megtisztítjuk, nagy gerezdekre vágjuk, a tepsi alját kibéleljük vele, rászórjuk a felkarikázott s.répát. A combokat én beirdaltam, és oda  nyomkodtam a fokhagyma és gyömbér szeleteket. Alaposan bedörzsöljük fűszerkeverékkel és sóval, ráfektetjük a répás burgonyára, nagy kockákra vágott paradicsomokkal meghintjük, rányomjuk a citromlevet és ropogósra sütjük.
A tepsi aljába öntöttem kevés vizet, és nem fóliáztam le.
A citrom, gyömbér, fokhagyma kombinációja izgalmas ízt kölcsönöz a comboknak. A citrom nem csak megkoronázza az ízét, de sokkal emészthetőbb is lesz.




A zöldborsós vadrizs receptje az oldalon található, köretek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...