2012. április 4.

TATÁR BEEFSTEAK



A legjobb barátom, imádom. Képes vagyok minden napszakban elfogyasztani. Ilyet mindenki tud csinálni, csak azért teszem fel, mert szeretem, és mikor elkészült automatikusan elkezdtem fotózgatni. Úgy látszik, hogy ez együtt jár a blogolással, rákattantam a fényképezésre.

Hozzávalók

40 dkg bélszín
1 kisebb v.hagyma
1 gerezd fokhagyma
1 e.k. Worcestershire szósz
1 e.k.dijoni mustár
1 e.k. ketchup
1 k.k. só
1 k.k. bors
1 k.k. csípős paprika
1 k.k. édes paprika
1 tojássárgája
5 dkg vaj
sok-sok pirítós és zöldség
(pici konyak vagy sörhab is az előnyére tud válni)


Elkészítés

Érdemes 2-3 napra bepácolni.
Hártyázzuk le, majd vágjuk nagyobb szeletekre.
Kenjük be mustárral, dobáljunk rá 1-2 fej felkarikázott vöröshagymát és pár szem szemes borsot, majd öntsük fel étolajjal, fedjük le és tegyük el a hűtőben.
 A szakirodalom azt írja, hogy késsel aprítsuk, ne daráljuk. Én felkockázom és pár másodpercre az aprítógépbe teszem az apróra vágott hagymával együtt- így a leggyorsabb, viszont, ha nem vagyunk elég ügyesek, akkor nagyon pépes lesz a végeredmény, tehát a jó öreg daráló a legegyszerűbb megoldás.
 Majd az összes összetevőt hozzáadom és 1 villa és kanál segítségével jól összedolgozzuk. Rengeteg  vajas pirítóssal és zöldséggel tálaljuk.


Hamarosan jelentkezem a vega változattal!

Olvassátok és készítsétek el vegában is! Nem fogjátok megbánni:))
Répatatár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...