2012. július 16.

FASZÉNEN SÜLT JOGHURTOS CSIRKEMELL KEVERT SALÁTÁVAL ÉS LECSÓS RÉTESSEL



Faszénen megsütött húsi finom salátával:) Annyira szeretem! Utánozhatatlan ez  a jó  füstös íz. Gyors, praktikus, ízletes és könnyű fogás.
Egy titka van, hogy nagyon figyelni kell a húsokra, mert túlsütve mehet a kukába. Ne vágjunk túl vékony szeleteket és ne süssük sokáig!

Hozzávalók

2 csirkemell
1 joghurt
1 citrom
2 gerezd fokhagyma
1 kk.koriander
1 kk. oregánó
bors, gyömbér


Elkészítés


A joghurtot öntsük 1 tálba. Adjuk hozzá a fűszereket, nyomjuk bele 1/2 citrom levét is. Szeleteljük vastagra a csirkét és jól keverjük a pácba. Én a csirke szeleteket nyársra húztam, hogy kényelmes legyen forgatni a faszénen. A legjobb, ha előző nap elkészítjük, de legalább 3 órát érleljük benne.
A faszenet gyújtsuk be, mikor már csak parázslik, dobáljuk a húsit rá. Kb. 3-3 percet sütöttem.
Természetesen került mustáros tarja is a rácsra.
Lecsós rétessel és friss kevert salátával tálaltam, melyre olívás dijoni mustáros dresszinget készítettem.
Lecsós rétes recept itt.


A salátába került rukola, madársaláta, jégsaláta, radicchio, paradicsom,lila hagyma, friss citrom leve, só, bors, oregánó, extra szűz olíva, dijoni mustár.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...