2012. július 17.

RUKKOLÁS MAKRÉLA SALÁTA

rukkolás makréla saláta

Igazi ízletes nyári saláta. Bőven megállja a helyét ebédként is. Tele vitaminokkal, friss ropogós zöldségekkel és az ízkavalkádról még nem is szóltam. Elkészítése pedig legalább 5 percet vesz el az életünkből.


Hozzávalók 4 adag

1/2 jégsaláta
10 dkg rucola
2 db zöldpaprika
1 lila hagyma
20 szem koktélparadicsom
1 uborka
20 olívabogyó
2 citrom
olíva
oregánó
tarka bors
petrezselyem
2 füstölt makréla

A recept elkészítése

Az összes összetevőt aprítsuk fel, ahogy nekünk tetszik. A citromok levével, olívával , oregánóval  alaposan keverjük össze. A tányérok  közepére halmozzunk a salátából, fektessük a tetejére a halszeleteket, őröljünk rá borsot . Pirítóssal és citrommal tálaljuk. A tetejére ne felejtsük el a friss petrezselymet. Lehet nekem rögeszmém a petrezselyem, de nekem így lesznek egységben bizonyos ételek.  Én most fűszeres olajban pácolt makréla konzervet vásároltam hozzá, és ebből az olajból is csorgattam keveset a salátára. 



2 megjegyzés:

  1. Hmmm..., holnap úgyis a zöldségeséhez készültem, így már tudom is mi lesz a könnyű, nyáresti vacsora! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha sikerült ötletet adnom:)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...