2012. augusztus 25.

VIRSLIS HENGER


Nem volt sok időm a posztoláshoz, mivel napjaim azzal teltek, hogy az elveszett blogomat visszaállítsam. Hatalmas meló. Senkinek nem kívánom, hogy így járjon. 5. napja szerkesztem, de még csak 80 %-os.
Végül csak annyi derült ki, hogy ilyen előfordulhat, nem tudni miért. Jó esetben a Picassában maradnak a képek rossz esetben nem. Természetesen velem az utóbbi történt.
A lényeg elgondolkoztató, hogy az ember írja ezerrel éveken át és egyszer csak eltűnik. Van akinek 7 éves blogja veszett a semmibe, tehát én még  egy szerencsés " picsagyümölcs" vagyok, ha nem is érzem annak magam ezekben a napokban.

A lényeg a főzés. Időm nem igazán van, mert a gépnél ülök folyamatosan. Ezért nagyon egyszerűre vettem a figurát. Kapható mélyhűtött leveles tészta. Nagyon olcsó és jó minőségű. Vésztartaléknak mindig van itthon. Éttermek és cukrászdák használják, akkor mi is megtehetjük. Főleg egy ilyen hosszadalmas elkészítést igénylő tésztánál. Most eljött az ideje, hogy felhasználjam.  Kiengedés után 30 perccel már tálalható, igen ízletes, és millió variációban elkészíthető. A mélyhűtőmben virslit leltem, ezért ez került bele.
Készítettem mellé majonézes uborkát és hárman jól laktunk 1 cs. tésztával és 5 db virslivel.



Elkészítés

Engedjük ki a mélyhűtött leveles tésztát. Lisztezett deszkán nyújtsuk vékonyra, vágjuk csíkokra. Kenjük meg vékonyan dijoni mustárral, helyezzük rá a virsli darabokat. Tekerjük fel, kenjük meg vízzel, szórjuk meg szezámmaggal  és előmelegített 220 fokos sütőben süssük készre 15 perc alatt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...