2012. szeptember 7.

TARKA BORSOS, SZÍNES PARADICSOMSALÁTA


Látványnak sem utolsó, ez a rengeteg féle paradicsom, de még az íze is csodás!
Említettem, hogy számtalan fajta paradicsomot ültettem. Gondoltam kikísérletezem, hogy melyik a tökéletes. Természetesen most a bőség zavarával küzdöm, mert képtelenség kiválogatni, mivel mindegyik csodás, sőt ez a szín, íz és formakavalkád  valami szenzációs.

Elkészítés

1 kg vegyes, színes és kemény paradicsomot felvágtam. A nagyokat négybe, az aprókat félbe. Megöntöztem 1 egész citrom levével és extra szűz olívával. 1/2 póréhagymát rákarikáztam, gazdagon megszórtam tarka borssal, majd kevés oregánóval. A tetejére hintettem friss petrezselymet és snidlinget. Azonnal tálaltam. Sót sosem teszek rá, mert egyből összeesik, de nem is kívánja. 
Tökéletes volt a rakott krumpli mellé :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...