2013. szeptember 28.

SONKÁS CAMEMBERT-ES RÓZSÁK (GYORS VENDÉGVÁRÓ)

Sonkás camembert-es rózsák

Megint egy roppant egyszerű és villámgyors vendégváró finomságot hoztam, ami szerintem még látványos is.
Régi jó barátomat hívtam segítségül a bolti leveles tésztát. Mondanom sem kell, hogy nem csalódtam benne, hozta a jól bevált remek formáját :) 10 perc alatt összeállítottam és mehetett a sütőbe.

Hozzávalók 16 db

2 csomag friss kinyújtott leveles tészta
16 szelet Feketeerdei sonka
16 szelet Camembert
1 tojás a lekenéshez
szezámmag a szóráshoz.



Elkészítés

A részletes leírást megtaláljátok itt, az almarózsánál.
Lehet készíteni fagyasztottból is, de azt ki kell engedni és nyújtani is kell, ezért egyszerűbb a friss már szép vékony téglalappá nyújtott tésztával dolgozni.
Vágjuk 4-5 cm vastag csíkokra.  Nekem 8 csíkom lett 1 lapból.
Minden csíkra fektessünk végig egy vékony szelet füstölt sonkát. 
A sajtot pedig tegyük arra a végére, ahonnan tekerni fogjuk.
Tekerjük fel a tésztát a sajttól kiindulva. Amikor kész, nyomogassuk össze az illesztést és a tészta alját, hogy a sajt ne tudjon kifolyni.
Egyenként kenegessük le a felvert tojással, szórjuk meg szezámmaggal és helyezzük szilikon muffin-sütőbe.
Így nem tudnak felborulni sütés közben és nem is tapadnak le.
180 fokra előmelegített sütőben 30-35 perc alatt elkészül.
   



6 megjegyzés:

  1. Igazán jól néznek ki! A képek is nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm Piroska :)

    VálaszTörlés
  3. De helyesek! Én is szeretem a leveles tésztát, a boltit, mert házit még soha nem készítettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem készítettem még házit, de nem is fogok :)

      Törlés
  4. Gyönyörűek:) Egyszer meglátogatlak, majd ezzel várj légyszíves:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...