2017. március 29.

KANDÍROZOTT IBOLYA

kandírozott ibolya


Gallov Andi barátném megfertőzött ezzel az ibolya kandírozással. Kitalálta, hogy jön hozzám ibolyát szedni, mert kandírozni szeretne. Én is készülök rá évek óta, de már a leszedésétől elment mindig a kedvem, de így, hogy- mint két idióta-, Andival ketten guggoltunk a mezőn, én is rászántam magam.
Szóval, guggoltunk, viháncoltunk és leszüreteltük az ibolyát.
Szerencsére egy kis üvegben kaptam készen tőle, de azért én is készítettem egy adagot.
Szép és látványos, sőt még finom is, de kell elszántság az elkészítéséhez, mert nagyon pepecs munka.


Hozzávalók

1 csokor frissen szedett ibolya
1 tojásfehérje
1 tálka kristálycukor

Elkészítés

Szedd le a a szépen kinyílt ibolyákat. Aztán gyorsan, még frissiben dolgozd fel.
Egy tálkába tégy 1 tojásfehérjét. Teríts le egy sütőpapírt, fogj egy kis ecsetet és az ibolya szirmait egyenként kenegesd le vele, mind a két oldalán.
A száránál fogva mártsd a cukorba, a felesleget fújd le róla és a sütőpapíron szárítsd meg, ügyelve a szirmokra, hogy jól mutassanak majd.
1 napig szárítsd napon, vagy szellős meleg helyiségben.
Kis üvegekbe téve remek gasztroajádék is lehet belőle.
Jó időtöltést 😝


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...