2018. április 1.

SAJTOS TOJÁSKRÉM PÁCOLT TOJÁSBÓL

Tojáskrém céklával pácolt tojásból

Pár éve feltettem a blogra egy céklával pácolt tojást, amit gyakorta elkészítek, mert minden alkalommal elvarázsol a gyönyörűséges színe, ami a céklának köszönhető, nem holmi mesterséges színezéknek. A pácolás menete a fenti linkre kattintva elolvasható. Most annyit változtattam rajta, hogy a céklával együtt forraltam fel a páclevet és ebbe a meleg elegybe helyeztem a még meleg főtt tojásokat és kevesebb ecetet használtam. Így sötétebb, intenzívebb színt lehet elérni.


Hozzávalók

10 dkg Gouda v. Cheddar
1,5 dl majonéz
1 k.k. porcukor
frissen őrölt bors
1 nagy csipet só
1 nagy csipet Cayenny bors
1/4 fej lilahagyma
friss petrezselyem

Elkészítés


A sajtot vágd egyenlő nagyságú apró kockákra.
Tedd egy tálba.
A pácléből kivett tojásokat egy papírtörlővel szárítsd meg, majd egy káposztareszelőn óvatosan reszeld a sajtra.
Sózd meg.
A hagymát aprítsd fel a lehető legkisebbre.
A majonézhez tedd az apró hagymát, picike porcukrot, borsot és öntsd a tojásra.
Óvatosan keverd el, szórj kevés hagymát, Cayenne borsot és petrezselymet a tetejére.
Snidlinggel vagy medvehagymával is készíthető a lila hagyma helyett.
Pirítóssal isteni 😮


sajtos tojáskrém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...