2013. június 4.

AVOKÁDÓKRÉM (2)



Tudom van már a blogon avokádókrém, de szeretek kísérletezgetni és ez most egy kicsit más. Különben is annyira finom és praktikus, mivel 1 perc alatt elkészül, hogy érdemes próbálgatni különböző ízesítésekkel.

Kedvenc avokádókrémem receptje ITT olvasható

Hozzávalók

2 érett avokádó
1 érett paradicsom
1/2 lila hagyma
2 gerezd fokhagyma
snidling
kevés olíva
2-3 evőkanál tejföl
1 kk. dijoni mustár
1 citrom leve
só, bors
csilipehely


Elkészítés

Az avokádót vágjuk ketté és kanalazzuk egy tálba a húsát és villával törjük össze.
 A paradicsomot magozzuk ki és vágjuk nagyon apró kockákra. 
A hagymát és snidlinget szintén vágjuk  finomra.
A fokhagymát reszeljük le.
Sózzuk, borsozzuk, tegyük hozzá a csilit, majd a mustár, olíva tejföl és citromlé is jöhet.
Az egészet keverjük össze és már fogyasztható is.
Én a héjába töltöttem vissza kevés zöldség kíséretében.



8 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem, de annyira lusta vagyok most mindenféle pepecseléshez....Pedig tervbe van véve, hogy megszeretessem a lánykáimmal idén! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ez a tipikus lusta háziasszonyok kedvence. Nem mértem az elkészítési időt, de 1, 5 percnél biztos nem volt több:)

      Törlés
    2. Lehet hogy csak nyűgös vagyok? ;-) De képzeld, nálunk most az válik be a lányok zöldség-etetésénél, hogy idén először van saját kis konyhakertünk és amiket ott leszedünk - most pl. saláta és retek - azt hajlandók megenni... Lesz paradicsomunk és hagymánk is, és bár avokódót nem termesztünk (:-DDDD) de a krémed mindenképpen kipróbálásra kerül. Bár hozzátenném, hogy gátoldalban lakunk és a hátsó kerítés mögött van a kert, a férjem a kétlábúaktól féltette a termést és mit ad Isten, egy hatalmas nyuszi jár hozzánk időnként salátát és borsót legelni...:-DDD

      Törlés
    3. Ez remek megoldás a lányok felcsigázásához. Sőt, ha együtt ültetitek és gondozzátok a zöldségeket, akkor imádni fogják.
      A lányom két éve kapott egy nyulat. Képzeld egy fenevad lett belőle, az egész környék rettegett tőle, mert mindenkit megharapott, arról nem is beszélve, hogy mindent lelegelt válogatás nélkül. Szerencsére elszökött :)
      Van egy másik avokádókrém a blogon, szerintem az sokkal jobb, ma is azt készítettem a gyereknek. Szerintem az a befutó .

      Törlés
  2. Még soha nem készítettem, pedig nagyon jól néz ki, pirítóssal biztosan nagyon finom! :) Szétnézek, lehet-e még avokádót kapni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet kapni a Lidl-ben fillérekért vettem a múlt héten. Érdemes elkészíteni, de neked is az előző verziót ajánlom, mert szerintem az finomabb, főleg, ha kezdő vagy avokádóilag:)

      Törlés
  3. Imádom az avocadót, de mert egyedül vagyok ezzel a családban, így általában csak kikanalazom a héjából:) De megkóstolnám, be is falnám egyedül az egészet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor teleportálok neked Trollanyu egy hatalmas adagot :) Vettem rengeteget, így naponta készítem valamelyik változatot.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...