2013. március 12.

HÁZILAG FÜSTÖLT KACSAMELL MÉZES, DIÓS BATÁTÁVAL


Ennek a mennyei kacsának a receptjét megtalálhatjátok a NoSalty. hu oldalon. Katt IDE !


Pont ma egy éves a blogom. Gondolkoztam, hogy írok egy szép kis összefoglalót az eltelt egy évről, de aztán  úgy alakult, hogy ma jelentették meg a receptemet a Nosaltyn, ezért ez lesz a szülinapos bejegyzésem.

Nem akarok senkit sem untatni azzal, hogy litániákat írok, de azért egy-két szóban megemlékeznék erről a blogévről.
Kovács Janka néven kezdtem el írni, mivel fogalmam sem volt arról, hogy mi lesz ebből az egész blogolásból.
Nem mertem felvállalni. Persze lassan elkezdtem lebukni, pedig még a családom sem tudta, hogy írom. Így létrehoztam a Facebook oldalát is a blognak, ahol szép lassan kezdünk gyülekezni.
A rendszeres olvasóim száma nem tükrözi a valóságot, mivel kedves ismerőseim lusták, és nem iratkoznak fel, sőt nem is kommentelnek,  még a saját anyukám sem óhajt regisztrálni. Időnként kapok egy-egy sms-t, hogy jól sikerült, és köszi a receptet. Szóval  FEGYELMI  nektek kedves lusta családom és barátok:)

 Aztán nagyon rövid időn belül rendszeres olvasóim lettek és napról napra egyre többen olvastatok. Teljes elképedéssel néztem a statisztikákat. A mai napig nem fogom fel, hogyan találtatok rám, hiszen annyi de annyi jobbnál jobb blog létezik.
 Más oldalakon csodálkozva néztem a hatalmas számokat, amik az oldalletöltésekre vonatkoznak. Nekem az 50 ezer teljesen elérhetetlennek látszott és tessék most lassan már az 54 ezernél tartok. Ez a szám pedig már felelősséggel jár, én úgy gondolom. Bejegyzéseim száma : 261
A lényeg annyi, hogy nagyon köszönöm mindenkinek, aki bizalmat szavazott nekem. Nem fogytam még ki az ötletekből, van még bőven recept a tarsolyban.
Nagyon örülök a barátságoknak, amiket így virtuálisan kötöttünk. Nagyon klassz ez a blogger társaság, jó idetartozni:)))
Remélem március 24.-én sokatokat személyesen is megismerhetem a GBT-n.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...