2013. április 5.

CSILIS ÓRIÁSBAB SALÁTA


A drága jó kis sonka főzőlevét hasznosítani szerettem volna, de levest már nem akartunk. A piacon vettem ezt a csodás babot ami végül salátaként végezte. Valami isteni finom lett. A sonka és tojás mellé is ragyogó köretnek bizonyult, de csak magában falatozgatva is remek eledel.

Hozzávalók

50 dkg óriásbab
1 kisebb lila hagyma
3 szál újhagyma a zöldjével együtt
1 csilipaprika kimagozva
1 kk csilipehely
2 evőkanál fehér balzsamecetkrém
2 evőkanál passion ecet
extra szűz olíva
sonka főzőlé
durvára vágott tarka bors
1 gerezd fokhagyma


Elkészítés

A beáztatott babot főzzük puhára a sonka főzőlevében. Ennek hiányában babérral, fokhagymával, szemes borssal és füstölt íztű kockával ízesített lében.
Az ecetekből, olívából, reszelt fokhagymából, szárított csiliből és pár kanál főzőléből készítsünk egy öntetet.
A csilit magozzuk ki, és vágjuk nagyon apróra. A lila és újhagymát szintén vágjuk nagyon apróra. Keverjük össze a salátaöntettel és adjuk a babhoz, alaposan keverjük össze, szórjuk meg durvára vágott tarka borssal. Hűtőben hagyjuk 1 órát összeérni az ízeket.



4 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan néznek ki! Legszívesebben én is beburkolnék egy tálkával...:-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa!!! Hozzad azt a monitorkanalat és burkoljad:)))

      Törlés
  2. Én nem ismerem az óriásbabot. most felfigyeltem rá, és majd körülnézek a piacon. Jó kis saláta lett vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem és levesnek is nagyon finom:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...