2014. március 26.

BLOGSZÜLINAPI JÁTÉK, GYERTEK JÁTSZATOK VELEM!!!


Annyira kelekótya vagyok mostanában, hogy minden blogos játékot elbambulok, sőt a 2. blogszülinapot is majdnem elfelejtettem. Annyira azért nincs késő, mert március elején ünnepelte a Drágaságom, most viszont kárpótlom a feledékenységemért.
Még tavaly elhatároztam, hogy egy játékkal ünneplem meg ezt a jelentős eseményt - természetesen veletek kedves olvasóim. Így szeretném megköszönni Nektek, hogy sokan követitek tevékenységemet, hozzám szóltok, biztattok, figyelmeztettek, ha valamit kifelejtek, tanácsokat kértek..... egyszerűen éreztetitek, hogy van értelme annak, amit itt művelek.
Annyi ötletem van, nehezen tudok választani, ezért két feladatot is adok. Lehet csak az egyikben részt venni, vagy mind a kettőben, de mindkét esetben a játékban való részvétel feltétele, hogy légy követője az fb. oldalamnak. Tehát, ha még nem vagy az, az első lépés csatlakozz a Csak mert szeretem... oldal kedvelőihez. Megteheted itt.
1.
Az egyik - a közelgő húsvét alkalmából küldjétek el nekem a kedvenc húsvéti recepteteket. A bloggerek a bejegyzésük linkjét és egy fotót, akik nem vezetnek blogot, írják le a receptet, ha tudnak egy fotót is mellékeljenek. Szívesen venném, ha leírnátok, hogy miért pont az az étel áll közel a szívetekhez. Én ezeket a recepteket egy csokorba gyűjtöm, közzéteszem a blogon és kap majd egy külön fülecskét Olvasóim kedvenc húsvéti receptjei címmel, így mindenki számára elérhetővé válnak majd a későbbiekben.
2.
A másik lehetőség, hogy készítsetek el valamit a blogról, itt mindenből válogathattok, nem kell az ünnepre koncentrálni.
Ezeket az ételeket is összegyűjtöm és közzéteszem és szintén kapnak egy fülecskét, Olvasóim elkészítették felirattal. A menet ugyanaz, mint az előző feladatnál, link és fotó, vagy receptleírás és fotó.

A bloggereknek annyi nehezítést találtam ki, hogy a mai napi dátum utáni bejegyzések linkjét várom.

Az elkészült műveket a csakmertszeretem@gmail.com címre várom, vagy a Csak mert szeretem facebook oldalán üzenetben
https://www.facebook.com/CsakMertSzeretem

Aztán megint jött a problémám, hogy valamivel meg is kéne ajándékozni titeket, ha már vettétek a fáradtságot és süttök-főztök a kedvemért. Valami személyes dologra gondoltam, ami nehezen kivitelezhető, mert ki tudja, hogy melyik országból vagy városból való lesz a szerencsés. Így azt találtam ki, hogy a húsvéti recept beküldők között kisorsolok egy finom  bonbonokból álló csomagot és mellékelek mellé egy szilikon bonbonformát is. Akik a blogról készítenek valamit, azoknak pedig egy finom és látványos szivárványos koszorút ajánlok.
Akik mind a két játékban részt vesznek, nagyobb eséllyel indulnak az ajándékokért, sőt azok között pluszban kisorsolok egy szerencsést, aki az elhíresült padlizsánkrémemből kap egy üveggel.

Remélem tetszenek a nyeremények. Akinek tudom személyesen adnám át a nyereményét, amennyiben ez nem lehetséges, remekül postázhatók ezek a dolgok.

Az ajándékok képekben.



Beküldési határidő 2014 április 14. 20 óra.

Így, még az ünnep előtt nyilvánosságra tudom hozni és mindenki kedvére válogathat a finomságokból.


Hajrá, ragadjátok meg a fakanalat ! 
Mindenkit hatalmas szeretettel várok, régi olvasókat és minden új idetévedőt.

Megköszönöm, ha hírét viszitek a játéknak :)

Itt is csatlakozhatsz a facebook oldalamhoz .

28 megjegyzés:

  1. A padlizsán krémed remek motiváció, már egy jelentkeződ biztosan van :)

    Boldog és még nagyon sok blogszülinapot! :) Csaaak, mert szeretlek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Era :) Örülök, hogy játszol velem :)

      Törlés
  2. Boldog blogszülinapot! :) Kívánom, hogy még sokáig leld örömöd a blogírásban! :)

    Szívesen játszanék, csábítóak a nyeremények. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Okki, remélem te sem maradsz ki a játékból :)

      Törlés
  3. Boldog blogszülinapot kívánok Janka, és további sikeres blogolást!

    VálaszTörlés
  4. Boldogságos blogfordulót ennek a csodás recepttárnak és Neked! Naná, hogy játszom veled, ki nem hagynám!! ;-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Zsuzsa, halványan reménykedtem benne, hogy játszol velem :)

      Törlés
  5. Jaj Szentem, de öreg lettél,már járni tudsz :) Boldogságos szülinaposat Györgyusz!!!

    Nem ígérek semmit játék ügyben, de igyekszem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Juci, képzeld hamarosan szobatiszta is leszek :) Várlak a játékra :)

      Törlés
  6. Boldog blogszülinapot kívánok:) Nem ígérek én sem semmit, mert mostanában szinte minden játékot elfelejtettem, de igyekszem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Trollanyu :) Mostanában én is mindenről lemaradtam, ezentúl résen leszek :)

      Törlés
  7. Boldog szülinapot és még sok-sok blogolós évet kívánok :D Játékodra igyekszem ide érni...nagy a csábítási faktor :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Anikó, örülök, ha nagy a csábítási faktor :) Várlak :)

      Törlés
  8. Boldog blogszülinapot!
    Klassz ajándékok...ha sikerül jövök :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne, ha tudnál jönni, köszönöm Rebarbara :)

      Törlés
  9. Boldog 2. szülinapot! :) Már meg is van a kiszemelt recept, amivel jövök hozzád játszanii... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez gyors volt Ildikó! Köszönöm és szeretettel várlak :)

      Törlés
  10. Gratula! Nem régóta bloggerkedem, de ez idő alatt nekem, a legjobban tetsző játék !
    Igyekszem játszani is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper Rozi! Nem is tudod, hogy milyen örömet okoztál a szavaiddal, mert annyit tétováztam a feladatokon és a nyereményeken, hogy hihetetlen. Szeretettel várlak :)

      Törlés
  11. Még sok-sok blogszülinapot kívánok Neked!
    Én szívesen játszom Veled ajándék nélkül is, csak a játék kedvéért:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gerdi, nagyon szépen köszönöm, tudom, hogy jönnél ajándék nélkül is, de ez most ilyen ajándékozós játék :)

      Törlés
  12. Boldog-boldog blogszülinapot, mi köszönjük, hogy vagy nekünk-velünk! Kívánom, hogy a továbbiakban is szerezzen sok örömteli pillanatot a blog írása! :) FB like kipipa, örömmel szemezgetek majd a receptjeid között. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kedves vagy Hankka, nagyon örülök, hogy jöttél :)

      Törlés
  13. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok :-) Már gondolkodom az elkészítendő finomságon :-)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok és nagyon boldog blogszülinapot kívánok még így utólag is! Kívánom hogy még sokáig leld örömödet a finomságok variálásában kísérletezésében és természetesen mi ezeket tudjuk nézni és csodálni! A hírt elviszem, de majd meglátom hogy sikerül a játékba jönnöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Éva és remélem érkezel a játékra :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...