2014. március 3.

MEDVEHAGYMÁS TÚRÓS POGÁCSA FETÁVAL

medvehagymás túrós pogácsa fetával
Végre, itt van újra a medvehagyma!
Van már a blogon rengeteg pogácsa, medvehagymás is, túrós is. Na, most ezt a kettőt ötvöztem és egy kis fetával felturbóztam és rengeteg medvehagymát adtam hozzá. Nagyon, de nagyon finom lett. A másik nagy előnye, hogy 30-35 perc alatt az asztalra varázsolhatjuk.

Hozzávalók

25 dkg liszt + 5 dkg
1/3 csomag sütőpor
25 dkg túró
25 dkg vaj
10 dkg medvehagyma
10 dkg feta
1 tojás
1,5 t.k. só
Olvasztott vaj a lekenéshez
10 dkg reszelt sajt a szóráshoz


Elkészítés

A medvehagymát aprítsuk fel.
A sütőporral elkevert lisztet és a vajat morzsoljuk el.
Adjuk hozzá a többi alapanyagot, a fetát morzsoljuk bele.
Gyúrjuk össze lisztezett deszkán a medvehagymával.
Gondolom a medvehagyma és a feta miatt kissé ragacsos lett a tésztám, ezért még adtam hozzá 4 deka lisztet és így tökéletes lett.
Nem kell nagyon kidolgozni a tésztát, csak annyira, hogy összeálljon.
Nyújtsuk 1-1,5 cm vastagra és szaggassuk ki.
A tetejét kenjük le olvasztott vajjal, szórjuk meg reszelt sajttal és 185 fokra előmelegített sütőben süssük készre. 20-25 perc.



10 megjegyzés:

  1. Hmmm, csak nyelek nagyokat, csodaszép lett! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Marka :) Annyira nem szép, viszont tényleg nagyon finom :)

    VálaszTörlés
  3. Az a helyzet, hogy ezeket külön-külön is imádom: medvehagyma, feta, pogácsa, túró...így egyben igazi ízbomba! :)

    VálaszTörlés
  4. Janka, de igenis szépek a pogácsáid! Még a finomság is lerí róluk:-) Én is pogácsát sütöttem ma, "hamuban sültet", holnapra Fiamnak. Medvehagymásat még nem sütöttem... pedig biztosan szeretném!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy :) Szerintem próbáld ki Gerdi, csak először egy kicsit kevesebb medvehagymával, mert én most elég sokat aprítottam bele :)

      Törlés
  5. Bekapkodnék egyet-kettőt szívesen... :)

    VálaszTörlés
  6. Csatlakozom Zsuzsához, külön-külön is nagyon szeretem a hozzávalókat, így egyben pedig még inkább szeretni tudnám! :) Nagyon guszták a pogik! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...