2014. március 17.

MEDVEHAGYMÁS SAJTKRÉM PIRÍTOTT DIÓVAL


Enyhe túlzás receptnek nevezni ezt a posztot, de egy nagyon gyorsan elkészíthető, ízletes kencét hozok most nektek.
Tart még a medvehagyma, így igyekszem sokféle ételbe belevarázsolni a rövidke szezonban. 

Hozzávalók

20 dkg natúr sajtkrém
6 dkg medvehagyma
6 dkg pirított dió
1/2 csokor petrezselyem
1/2 csokor snidling
1 k.k. citrombors
1/4 k.k. füstölt paprika

Elkészítés

A krémsajtot borítsuk tálba. (Én kimérve szoktam venni )
A zöldeket vágjuk nagyon apróra egy éles késsel. 
Borítsuk a sajtra, borsozzuk és egy kis füstölt paprikával bolondítsuk meg.
A diót pirítsuk meg és egy késsel vágjuk durvára, szórjuk meg vele a keveréket.
Remek pirítósra kenve primőr zöldségekkel, vagy mártogatósnak.


8 megjegyzés:

  1. Pont a férjemnek való, de csak ha kihagyom a diót. :) Holnap piaci nap, megyek is hagymáért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem imádni fogja :) Jó ez dió és füstölt paprika nélkül is :)

      Törlés
  2. De jó! Igazán izgalmas kence. Ne is mond, máris megéheztem...

    VálaszTörlés
  3. Az egyszerű, de nagyszerű kategória, nagyon fincsi lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon finom :) Szeretem, ha valami 1 perc alatt elkészül :)

      Törlés
  4. Kiváló szendvicshez :) Fincsi lehet :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...