2013. április 21.

MEDVEHAGYMA PESTO


Lassan a végére érek a medvehagyma dömpingnek. Az utolsó halomból készült egy hatalmas adag pesto. Persze, így most a pestó kerül mindenbe, de ez mégis kicsit más.
Túlságosan nagy ügyet nem csináltam az elkészítéséből. Fenyőmag helyett pirított mandula került bele és a sajt is kimaradt. Felhasználáskor majd kedvünkre ízesíthetjük, ha szükséges.
A gyerek ma már megjegyezte, hogy nagyon finom a medvehagyma, de mikor eszünk már valami mást is :)

Hozzávalók

5 nagy marok medvehagyma
1 nagy marok mandula
1 k.k. só
1 k.k bors
k.b. 1,5 dl olívaolaj


Elkészítés

A medvehagymát megmostam, megszárítgattam, majd a késes aprítóba tettem.
A mandulát egy serpenyőben megpirítottam és azt is az aprítógépbe tettem.
Sóval, borssal ízesítettem, majd ráöntöttem kevés olívaolajat és pépesítettem. Az olajat apránként adagoltam hozzá, hogy sűrű massza legyen a végeredmény.
Kis üvegekbe töltöttem és a hűtőben tárolom.
Annyira üde, szép a színe és az íze is nagyon finom parmezán nélkül is.
Természetesen aki gondolja tegyen hozzá, de nekem most nem volt itthon és fetás terveim vannak vele.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...