2012. december 18.

RÁKKRÉMLEVES ILLÚZIÓ


Miért ez a cím? Azért, mert nem igazi rákból készítettem, viszont az íze rák volt. Az üzletben mindig nézegettem a surimi nevű valamit, sőt vettem is. Soha nem  értettem, hogy mit lehet kezdeni ezzel a szörnyűséggel. A közelmúltban bevásároltam elég sok tengeri finomságot, de teljesen kiborultam az áraktól. Ekkor jutott eszembe ez az olcsó imitáció. Úgy  döntöttem, hogy hasznosítom, sőt valami finomat varázsolok belőle. Képzeljétek sikerült:)
Nagyon egyszerű és 10 perc alatt elkészül.

Hozzávalók

40 dkg surimi a jobb minőségű
3 dl tejszín
1 citrom
pici fehérbor
fejenként 3-4 db garnéla
só, bors
kapor
pici olíva
kevés petrus
víz
pici olíva

Elkészítés

Ezt a csodás alapanyagot, ami a surimi vagdossuk kisebb darabokra és tegyük egy fazékba. Öntsük fel 5-6 dl vízzel, sózzuk meg és főzzük meg. Ez olyan 5 perc alatt megtörténik. Turmixoljuk össze, majd öntsük fel tejszínnel és forraljunk rajta egyet. Borssal és pici borral ízesítsük, majd megint turmixoljuk át. Ezzel kész a leves.  Ha nagyon sűrű akkor hígítsuk vízzel és tejszínnel.
Egy serpenyőben  kevés olívát hevítsünk, dobáljuk bele a rákokat, szórjuk meg friss petrezselyemmel és 2 perc alatt pirítsuk meg, majd facsarjunk rá citromot. 
A leveseket merjük tányérokba, szórjuk meg kevés kaporral, a rákokat tegyük a leves tetejére és friss citromlével koronázzuk meg. Fontos kevés citrom bele!
Ugye milyen egyszerű:) 
Ráadásul a lányom szerint teljesen rák íze volt.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nyomtat