2017. április 27.

KANDÍROZOTT ORGONA KÉSZÍTÉSE

kandírozott orgona

Semmi extra, csak egy kis ehető virág. Nem kell hozzá sok dolog, csak türelem és türelem.
Ugyanúgy készül, mint a kandírozott ibolya, egy kis tojásfehérjével lekeni az ember, majd cukorba hempergeti és szellős helyen hagyja kiszáradni, ennyi az egész 😜
Némelyik virágot porcukorba forgattam, de nem tetszett a végeredmény, ezért a kristálycukor lett a befutó.


Hozzávalók

friss orgona
1 tojásfehérje
kristálycukor

Elkészítés

Törekedj arra, hogy a leszedett orgona azonnal feldolgozásra kerüljön és lehetőleg ne az út szélén gyűjtsd be.
Lehet úgy is készíteni, hogy kis fürtöket lecsípsz a szárról. lekened, majd cukorba forgatod. Nekem ez a technika nem igazán jött be, mert a végeredmény nem olyan szép, mint amikor virágonként kenegetek, így minden virágot egyenként kenegettem le a tojásfehérjével, mind a két oldalán- egy ecset segítségével, majd beleforgattam a kristálycukorba. Zsírpapírra rakosgattam, de
előtte a felesleget leszórtam róluk, majd szellős helyen hagytam fél napot kiszáradni.
Édes ropogtatni való, szépen lehet díszíteni vele süteményeket, vagy szépséges üvegcsékbe téve remek gasztroajándék válhat belőlük.
Kellem időtöltést 😃



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...