2017. december 26.

KÓKUSZOS-NUTELLÁS BEJGLI

kókuszos-nutellás bejgli

Az idén kipróbáltam a kókuszos bejglit is. Már többször megfordult a fejemben, de úgy döntöttem, hogy száraz és mindig elhalasztottam. Aztán most jött egy isteni szikra, hogy nutellával összeházasítva, biztos szaftos lesz a végeredmény, így gyorsan bekevertem.

Hozzávalók
tészta

Töltelék
2 rúdhoz

15 dkg kókuszreszelék
2 dl sűrített tej
1,5 dl víz
1 citrom reszelt héja
1 e.k. kókuszszirup
(vagy kevés kókuszaroma)
2,5 dl. nutella


Elkészítés

A tésztát az előző bejegyzés alapján készítsd el.
A kókuszreszeléket tedd egy fazékba, add hozzá a sűrített tejet és a vizet, reszeld bele a citromhéjat és kezd el főzni.
Addig főzd, amíg sűrű és összeálló tölteléket kapsz. A végén fokozd az ízét kevés kókuszsziruppal vagy aromával.
Hűtsd le hidegre.
A kinyújtott tésztát kend le nutellával, majd a hideg töltelék felét egyenletesen terítsd el rajta. Lehet az egész tésztát lekenni nutellával, én csak a közepére kentem egy vastag csíkban.
Szorosan tekerd fel, a végeit dugdosd vissza, kend le tojással, hagyd hűvös helyen 1-2 órát, majd megint kend le a tojással, szurkáld meg és süsd készre a 170-180 fokos légkeveréses sütőben.

kókuszos-nutellás bejgli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...