2012. július 16.

FASZÉNEN SÜLT JOGHURTOS CSIRKEMELL KEVERT SALÁTÁVAL ÉS LECSÓS RÉTESSEL



Faszénen megsütött húsi finom salátával:) Annyira szeretem! Utánozhatatlan ez  a jó  füstös íz. Gyors, praktikus, ízletes és könnyű fogás.
Egy titka van, hogy nagyon figyelni kell a húsokra, mert túlsütve mehet a kukába. Ne vágjunk túl vékony szeleteket és ne süssük sokáig!

Hozzávalók

2 csirkemell
1 joghurt
1 citrom
2 gerezd fokhagyma
1 kk.koriander
1 kk. oregánó
bors, gyömbér


Elkészítés


A joghurtot öntsük 1 tálba. Adjuk hozzá a fűszereket, nyomjuk bele 1/2 citrom levét is. Szeleteljük vastagra a csirkét és jól keverjük a pácba. Én a csirke szeleteket nyársra húztam, hogy kényelmes legyen forgatni a faszénen. A legjobb, ha előző nap elkészítjük, de legalább 3 órát érleljük benne.
A faszenet gyújtsuk be, mikor már csak parázslik, dobáljuk a húsit rá. Kb. 3-3 percet sütöttem.
Természetesen került mustáros tarja is a rácsra.
Lecsós rétessel és friss kevert salátával tálaltam, melyre olívás dijoni mustáros dresszinget készítettem.
Lecsós rétes recept itt.


A salátába került rukola, madársaláta, jégsaláta, radicchio, paradicsom,lila hagyma, friss citrom leve, só, bors, oregánó, extra szűz olíva, dijoni mustár.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...