2012. július 5.

LECSÓS RÉTES


Néha átgondolom kedvenc ételeimet és új köntösbe bújtatom. A lecsót szeretem magában és köretként is. Ez a rétes most köretnek készült. Tarját sütöttem, de nem akartam mellé önteni a lecsót, ezért rétes formájában tálaltam. Guszta volt, de mégis más, viszont az íz megmaradt.

Hozzávalók (3 rúd)

80 dkg paprika
4 paradicsom
1 nagy hagyma
1 gerezd fokhagyma
só, bors, paprika, majoránna
1 cs. réteslap
tejföl, olaj

Elkészítés

A hagyományos módon elkészítjük a lecsót. Kevés olajon megdinszteljük a hagymát, majd hozzáadjuk a paprikát és paradicsomot meg a fűszereket, és készre főzzük. A réteslapokat megkenjük kevés olajjal, rászedjük az elkészített  lecsót, feltekerjük. 1 csomag lapot osszunk el 3 felé, minél több réteg legyen, mert átázhat. A tetejét alaposan betejfölözzük és forró sütőben ropogósra sütjük. Szerintem szenzációs köret faszénen vagy roston sült húsokhoz. Egy salátával pedig remek húsmentes vacsi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...