2012. július 5.

LECSÓS RÉTES


Néha átgondolom kedvenc ételeimet és új köntösbe bújtatom. A lecsót szeretem magában és köretként is. Ez a rétes most köretnek készült. Tarját sütöttem, de nem akartam mellé önteni a lecsót, ezért rétes formájában tálaltam. Guszta volt, de mégis más, viszont az íz megmaradt.

Hozzávalók (3 rúd)

80 dkg paprika
4 paradicsom
1 nagy hagyma
1 gerezd fokhagyma
só, bors, paprika, majoránna
1 cs. réteslap
tejföl, olaj

Elkészítés

A hagyományos módon elkészítjük a lecsót. Kevés olajon megdinszteljük a hagymát, majd hozzáadjuk a paprikát és paradicsomot meg a fűszereket, és készre főzzük. A réteslapokat megkenjük kevés olajjal, rászedjük az elkészített  lecsót, feltekerjük. 1 csomag lapot osszunk el 3 felé, minél több réteg legyen, mert átázhat. A tetejét alaposan betejfölözzük és forró sütőben ropogósra sütjük. Szerintem szenzációs köret faszénen vagy roston sült húsokhoz. Egy salátával pedig remek húsmentes vacsi.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...