2012. július 20.

HIDEG KUTYA (KALTE HUND)


Ez a süti valahogy kimaradt az életemből. Tóth Ági barátnőm rendszeresen készíti, hatalmas sikerrel. Szegény be sem teheti a lábát sehova Hideg kutya nélkül, tömegek követelik rajta, természetesen velem az élen. Megadta a receptet, én pedig elkészítettem. El sem akartam hinni, hogy ennyire egyszerű. A neten utánanéztem és megdöbbenéssel láttam, hogy milyen népszerű és ezer formában és ízben létezik. Több oldalon dobálta ki a recepteket. Komolyan nem értem, hogy miért nem találkoztam eddig vele. Általam olvasott blogokban is szerepel, de valahogy átsiklottam felette, pedig a neve is annyira tetszik:) Ronda és finom. Hétvégén barátaimnak megígértem, hogy felteszem a blogra.
Ime Ági receptje Balunak ajánlva:)

Hozzávalók

2 cs. csokoládé puding (főzős 54 grammos)
2 ek kakaó
20 dkg cukor
30 dkg margarin
1 vaníliás cukor
1 cs ostya
1 tojás

Elkészítés

A vajat megolvasztjuk, elkeverjük a cukorral, hozzáadjuk a pudingokat, a vaníliás cukrot és a kakaót.1-2 percig főzzük. Hagyjuk hűlni. Amikor langyos a tojást elkeverjük benne, az összetördelt ostyát is. Kibélelt formába öntjük és kifagyasztjuk.
Én annyit változtattam a recepten, hogy középre puncs pudingból készítettem el, melyet rummal ízesítettem. Nehéz volt szépen rétegezni, mivel nagyon sűrű a massza, de az élvezeten semmit sem rontott.




Nézzétek meg a többi variációt is.

8 megjegyzés:

  1. Nálam is van fent egy hideg kutya recept de az más mint a tiéd. Nagyon tetszik nekem ez a változat is, főleg a rózsaszín benne! Legközelebb ilyet készítek! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, láttam nálad is a kutyát.A csík egyszerű próbálkozás volt, hogy talán szebb lesz,de nem lett az:(

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Imádlak.

    VálaszTörlés
  4. Janka! Most találkozom először ezzel a recepttel meg a névvel is!
    Dehát jobb későn, mint soha! Egyszer majd én is elkészítem, mert tetszik.

    VálaszTörlés
  5. látod Marisz, mindig van új a Nap alatt:) Érdekes, hogy te sem ismerted.

    VálaszTörlés
  6. Ezt mi Sukoróra költözésünkkor ismertük meg, mint Fehérvári Süteményt. Annyi igazság lehet az elnevezésben, hogy Ziegler ostyából készül :) És imádjuk, én különösen a zöldet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig én azt olvastam, hogy Németországban van nagy kultusza. Zöldet még nem is láttam!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...