2012. október 28.

BORSOS MARHA STEAK ZÖLDBORS MÁRTÁSSAL ÉS FRANCIA RAKOTT BURGONYÁVAL


Kedvencünk. Bélszínem nem volt sajnos, de hátszínem igen. Nem volt bepácolva, csak fagyasztva. A magyar marhák sokszor rágósak, ha nincsenek kellő ideig pácolva, azt pedig nem szeretem. A marha legyen puha, omlós és zamatos! Nekem most erre nem volt időm. Ezért az alacsony hőfokon való sütést választottam, amit nem bántam meg. Kicsit hosszadalmas, de garantált a zamatos, porhanyós husika.


A húst vastag szeletekre vágtam 1,5 cm. A hűtőből vegyük elő, legalább 2 órával a sütés előtt, hogy szoba hőmérsékletű legyen. Kevés dijoni mustárral megkentem, citromborssal alaposan bedörzsöltem és egy rozmaringág társaságában forró serpenyőbe tettem, ahol 2-2 percig pirítgattam mindkét oldalát, kérget képzünk a hús felszínén. Nagyon forró legyen a serpenyő az fontos! Ablakokat nyissuk ki, mert hatalmas füsttel jár. A sütőt én 80 fokra állítottam és 35 percre betettem a húsokat.Csak akkor sóztam, amikor kivettem a sütőből. Ennyire egyszerűen elkészíthető. 


Francia rakott burgonyával és zöldbors mártással maga a  megtestesült tökéletesség. Nem kell díszítgetni sem, önmagában gyönyörűséges.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...