2013. július 28.

EGYSZERŰ KEVERT SÁRGABARACKOS SÜTEMÉNY FAHÉJÖNTETTEL

Kevert sárgabarackos sütemény

Nem oly rég készítettem egy kevert meggyest és nagyon ízlett. Most hasonló tésztát kevertem, de sárgabarackkal koronáztam meg. A tetejét fél barackokkal borítottam, de a tésztájába is került apróra vágva. Nagyon finom lett, de több barackot is elbírt volna. Ez a tészta olajjal készül, így nem száraz, de remekül ment hozzá ez a fahéjas öntet. Egy egyszerű sütiből egy fenséges desszertet sikerült alkotnom.

Hozzávalók

4 tojás
20 dkg cukor
2 dl olaj
2 dl tejföl
40 dkg liszt
2 kiskanál sütőpor
1 kiskanál vaníliakivonat
sárgabarack

Öntet

2 dl tejföl
1 evőkanál fahéj
1 evőkanál cukor


Elkészítés

A tojásokat habosra vertem a cukorral és vaníliával.
A lisztet elkevertem a sütőporral.
Majd az olajat, tejfölt és lisztet apránként a cukros tojásokhoz kevertem.
4-5 barackot felkockáztam és a tésztához kevertem.
Egy közepes tepsit beliszteztem és a masszát beleterítettem és a tetejét felezett barackokkal kiraktam.
180 fokra előmelegített sütőben 35 perc alatt készre sütöttem.
Az öntet hozzávalóit tegyük egy tálkába és keverjük el.
Amikor kihűlt süteményt, felkockáztam és az öntettel meglocsolva tálaltam. 

Egyszerű, gyors sárgabarackos kevert sütemény

6 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötlet hozzá a fahéjas öntet! :) Valóban fenséges desszert lett így az egyszerű kevert sütiből! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt imádnám! Nagyon szeretem a sárgabarackot, és a fahéjas dolgokat is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már legalább ketten vagyunk így Marisz :)

      Törlés
  3. Az ilyen egyszerű gyümölcsös sütik mindig nyerőek és a fahéjas öntet megkoronázza ezt a finomságot:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...