2013. július 1.

CSOKOLÁDÉS BROWNIE RIBIZLIVEL


Volt a Blogkóstoló játék, aminek a határideje már lejárt. Természetesen elkészítettem az egyik kiszemelt édességet még időben, de annyira belelendültem a kóstolgatásba, hogy nem bírtam magammal és ezt a nagyon finom sütit is megsütöttem Zsuzsa blogjáról (és még egy másikat is ). Nála eperrel készült, nálam pedig ribizlivel, csak ennyit változtattam a recepten, na jó, a cukor mennyiségét is csökkentettem egy picit, de nem is én lennék, ha nem így tenném. Teller-cake nevezetű blogon igen csak nehéz egy " áldozatot" találni, mert szinte mindet elkészítene az ember lánya, ha tehetné.
Nagyon finom és egyszerű sütike. Érdemes kipróbálni különböző gyümölcsökkel.

Hozzávalók

19 dkg étcsokoládé
19 dkg vaj
3 tojás
1 vaníliás cukor
25 dkg nádcukor (nálam 15 dkg)
11 dkg liszt
1 marék ribizli
1 narancs reszelt héja ( nálam )



Elkészítés

A csokoládét a vajjal együtt olvasszuk meg.
A tojásokat verjük habosra a cukrokkal.
A felolvasztott csokoládét keverjük össze a habos tojással, majd adjuk hozzá a lisztet. Én nagyon szeretem az étcsokoládét egy kis narancshéjjal feldobni, ezért reszeltem bele, hogy még izgalmasabb legyen az íze, de ez elhagyható.
Egy kisebb tepsit kenjünk ki vajjal és öntsük bele a masszát. Gazdagon szórjuk meg ribizlivel vagy valami más kedvünkre való gyümölccsel és 180 fokos sütőben süssük 20 percet.
Gyors, egyszerű és nagyon finom sütemény :)
Köszönöm szépen Zsuzsa ezt a remek receptedet is :)




10 megjegyzés:

  1. Óhhhhh igen! :-PP Nagyon jó választás kedves Jankám/Györgyim! Anyuéknál rengeteg a ribizli és egyre érettebb, előirányzom én is ezt a verziót. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon fini volt a savanykás ribizlivel. Köszönöm szépen a receptet Zsuzsa :)))

      Törlés
  2. Huhúúúú, ezt tuti kipróbálom, ahogy lejutok a piacra ribizliért :-)

    VálaszTörlés
  3. O-ó, ennek nehéz ellenállni!
    De mi lenne, ha 20-20 dkg-ot tennék a csokiból meg vajból? Hisz úgyis annyi van egy csomagban, vagy kettőben... Nem mintha megijednék egy ilyen feladványtól:-))) Azért is mind beleteszem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gerdi ! Én is 20 dkg-ot tettem bele, de a recept 19 dekát ír, ezért én is így adtam meg az arányokat. Tökéletesen finom 20 dekával is :))) Nyugodtan tedd bele!!!!

      Törlés
  4. Gyönyörű és imádom a ribizlit (is) :) Hát igen, Zsuzsa blogján csodás sütik vannak, mindet végig akarja sütni az ember, meg persze másokét is, egy élet is kevés lenne hozzá:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon igazad van Trollanyu, annyi de annyi finomságot lát az ember, hogy 2 élet is kevés lenne elkészíteni azokat:)

      Törlés
  5. Milyen jó kis szaftos süti! :) Szeretem az ilyen savanykás gyümölcsökkel készült desszerteket, olyan finomak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka, én is nagyon szeretem a gyümölcsös sütiket. Nem is tudom, hogy mi az oka, talán a kései nyár, de folyamatosan csak a gyümölcsöket kívánom.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...