2013. július 30.

SNIDLINGES TOJÁSKRÉM ( Blogkóstoló 10 )



Snidlinges tojáskrém

Egyik kedvenc játékom a Blogkóstoló, melynek háziasszonya Kisildi egy nagyszerű blogot a Kakukkfüvet sorsolta  nekem kóstolgatni. Számomra nem ismeretlen Anna blogja, mivel jó ideje figyelem milyen ügyesen alakít át kalóriadús ételeket diabetikussá.
Széles volt a választék, de ez a meleg megvétózta a sütési terveimet, így erre a gyorsan elkészíthető kencére esett a választásom.  Sok- sok zöldséggel boldogan fogyasztotta mindenki.
Én egy picikét változtattam az összetevőkön.
Köszönöm a receptet. Az eredeti itt olvasható.


Hozzávalók

6 tojás
1/2 fej hagyma
2 evőkanál majonéz
1 t.k magos mustár
1 csokor snidling
1/2 csomag petrezselyem
bors


Snidlinges tojáskrém

Elkészítés

A tojásokat főzzük, pucoljuk.
A megfőtt tojásokat  gyengéden reszeljük le.
Ízesítsük a majonézzel, magos mustárral, sóval, borssal.
A hagymát vágjuk nagyon apróra a snidlinget és petrezselymet szintén és ezeket is keverjük a tojáshoz.
Tegyük a hűtőbe lehűlni és összeérni.
Friss zöldségekkel pirítósra kenve tálaljuk.


Snidlinges tojáskrém


4 megjegyzés:

  1. Viszem tovább, nagyon jó kis reggelire való kence, pirítóssal vagy friss kenyérrel, zöldségfélékkel! :) Jó választás, guszta nagyon! :)

    VálaszTörlés
  2. Istenien néz ki, szívesen kenegetném én is a kenyérre:) Teljesen elfeledkeztem a Blogkóstolóról, de most már választanom kell, hogy ne csússzak ki a határidőből:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam a Blogkóstolóval, hogy hirtelen eszembe jutott és gyorsan elkészítettem :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...