2013. szeptember 11.

GARNÉLÁS FEKETE TAGLIATELLE

Garnélás fekete tagliatelle

Lányommal az egyik nagy kedvencünk. Általában tintahallal készítem, néha kagylóval, de most garnéla került rá. Egy hibát elkövettem, hogy nem tisztítottam meg a rákokat a páncéljuktól és ezt neheztelte a gyerek, de úgy voltam vele, hogy dolgozzon meg ő is egy kicsit a finom falatokért és különben is így sokkal mutatósabb. A vége az lett, hogy így is én pucoltam meg az összeset :) Ettől eltekintve szerintem ez a világ legfinomabb tésztája.
A másik hatalmas előnye, hogy 10 perc alatt elkészül.

Hozzávalók (2 adag)

fél csomag (25 dkg) fekete tagliatelle
25 dkg garnéla
2 gerezd fokhagyma
1 citrom
1 csokor petrezselyem
3 evőkanál extra szűz olíva
2 evőkanál vaj
1 öntet fehérbor
1 k.k. durvára vágott tarka bors
1/2 k.k. csili
1 marék koktélparadicsom
pici só

Garnélás fekete tagliatelle

Elkészítés

Lobogó sós vízben főzzük ki a tésztát, de ne  nagyon puhára.
Egy serpenyőben hevítsük fel az olívát a vajjal és pár perc alatt süssük benne rózsaszínre a garnélákat. Közben reszeljük rá a fokhagymát és adjuk hozzá a csilit.
Öntsük fel kevés fehérborral.
A petrezselymet vágjuk apróra a paradicsomokat félbe.
A tésztát szűrjük le és adjuk a rákhoz. Ekkor szórjuk rá a petrezselymet és a felezett paradicsomokat, majd borsozzuk és sózzuk meg, ha szükséges.
Kétszer- háromszor forgassuk össze a serpenyőben és azonnal tálaljuk. Citrommal meglocsolva fogyasszuk.


Garnélás fekete tagliatelle


4 megjegyzés:

  1. Elég bizarr kinézete van:) De a garnélát imádom,így biztosan megkóstolnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem olyan szép :) Biztos, hogy imádnád Trollanyu! Tudom, hogy nagyon megosztó ez az étel, valaki vagy a megszállottja vagy elutasítja.

      Törlés
  2. Ha küldenél egy tányérral ígérem, megpucolnám magamnak a rákot...;-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...