2013. október 21.

RED VELVET MINI DESSZERTEK

Red velvet mini desszertek

Ezek az apró kis desszertek, még a gyerek szülinapjára készültek. Nagyon magas lett a Red velvet tortája ezért egy lapot kihagytam az összeállításkor. Pazarolni nem szeretek, ezért hasznosítottam a maradékot.
Nem lettek a legszebbek, mert nem volt időm sokat pepecselni velük, de ennek ellenére mindenki szerette.

Hozzávalók  

A Red velvet tortánál leírt tészta fele
2 tábla fehér csokoládé
3 evőkanál mascarpone
1/2 k.k. vaníliakivonat

Red velvet cake pop


Elkészítés

A leírtak szerint süssük meg a tésztát. Hagyjuk a pulton állni egy napot.
Morzsoljuk szét a tésztát.
A mascarponét ízesítsük egy kis vaníliával és gyúrjuk vele össze a masszát.
Az egyik tábla csokoládét késsel aprítsuk fel és gyúrjuk a masszához.
Az elkészült masszát tegyük zacskóba és a hűtőben hagyjuk pár órát megszilárdulni.
A másik tábla csokoládét olvasszuk meg.
A megszilárdult masszát nyomkodjuk nekünk tetsző kis formákba, vagy formáljunk kisebb golyókat és tegyük vissza a hűtőbe.
Fél óra pihenés után borítsuk ki a formákból és díszítsük az olvasztott csokoládéval.



A desszertek egy szép dobozba téve remek gasztroajándékok is lehetnek.

10 megjegyzés:

  1. Nem is szabad semmivel pazarólni, az én kis takarékos konyhámban is sok dolog van ami átalakul de nem megy kukába! Nagyon finom lehet és szépek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Jól megoldottad az újrahasznosítást. Finomat készítettél. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszták, a szívecskék és a sütinyalókák is! :) Nagyon jó ötlet a felesleges tésztát felhasználni, arról nem is beszélve, hogy egy tésztából háromféle desszert is készült! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen igazad van Hankka! Tényleg háromféle készült :)

      Törlés
  4. Tényleg nagyon ötletes és milyen gyönyörűek lettek:) Mindig nagyon tetszett a red velvet, már an eve is olyan bársonyos, de még sosem sütöttem meg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor el kell készítened Trollanyu :) Kellemes torta és tényleg nagyon mutatós :)

      Törlés
  5. Milyen találékony vagy Janka! Én eddig maradék piskótából mindig pohárdesszertet csináltam. most látom, hogy van egyéb alternatíva is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lépzeld Marisz, először én is azon gondolkoztam, aztán ez lett belőle :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...