2014. február 10.

FAGYI 1 PERC ALATT GÉP NÉLKÜL

Krémes fagylalt 1 perc alatt fagyigép nélkül

Nem az én találmányom, de nagyon lelkesen készítem. Szinte már minden gyümölccsel kipróbáltam. A gyerek szerint a banán és málna a legnyerőbb.
Ez most fagyasztott trópusi gyümölcs mixből készült, de mindenki használjon hozzá olyan gyümölcsöt, amit szeret.
Kipróbáltam joghurttal, és tejszínnel is, de érdekes módon  tejföllel lett a legkrémesebb, így maradtam ennél a változatnál.
Igazából ez nem is recept, hanem egy ötlet arra, hogyan készítsünk fagyit 1 perc alatt az aprítógéppel. Maradékhasznosításnak is remek, mivel a barnulásnak indult banánokat felkarikázzuk és bezacskózzuk, majd lefagyasztjuk és bármikor előkaphatjuk, ha fagyizni támad kedvünk. Ezt az ananásszal, eperrel....bármivel elkövethetjük. Arra figyeljünk, hogy olyan 20 deka körüli mennyiség menjen egy zacskóba, az egy nagy adag.


Hozzávalók

20 dkg fagyasztott gyümölcs
1 e.k. méz
pár csepp citromlé
2-3 e.k. tejföl vagy habtejszín

Elkészítés

A fagyasztott gyümölcsöt aprítógépbe tesszük, hozzáadjuk a tejfölt, mézet és citromlevet, majd 30-40 másodperc alatt krémesítsük a géppel. Azonnal tálaljuk és fogyasszuk. Ennyi az egész. Nagyon finom, gyorsan elkészül és semmi káros dolog nincs benne. 


12 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik és nagyon finom lehet! Olyan kipróbálósnak tűnik számomra:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki Éva, biztos nem fogod megbánni. Én minden nap készítek, mert mindenki imádja.

      Törlés
  2. Ez de tuti.......kérek ebből!!

    VálaszTörlés
  3. Fincsi lehet és elég egyszerűen elkészíthető. Szeretem az ilyen recepteket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is dobogós helyen állnak, az 1-2 perc alatt összedobható kaják :)

      Törlés
  4. Bár egy perc alatt idereptethetnéd.... ;-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én megpróbálhatom Zsuzsa, de egyszerűbb összedobnod :)

      Törlés
  5. Majd nyáron kipróbálom. Ilyenkor nagyon érzékeny a torkom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tényleg várd meg a nyarat, nehogy lebetegedj 23.-ra:)

      Törlés
  6. Nagggyon jó, csak Csenge meg ne lássa! :) Ezentúl a gyümölcsöket 20 dekánként fagyasztom, köszönjük a hasznos tanácsokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha hasznodra volt a bejegyzés :) Az én fagyasztóm banánnal és ananásszal van tele, nem győzök eleget fagyasztani :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...