2012. május 1.

KUKORICÁS BULGUR



10 perc és kész. Nem lehet mindig rizst és krumplit enni, néha nem árt a változatosság. Nálunk nem túl népszerű, de az arab országokban (persze, nem csak ott) elengedhetetlen kiegészítője az étkezéseknek. Számtalan felhasználási módja létezik, nagyon finom salátákba, de én most egy kukoricás köretre vágytam belőle.



Kevés hagymát megfuttattam kis olajon, hozzáadtam a kukoricát, sót, babérlevelet, bulgurt, felöntöttem vízzel, forraltam 3 percet, majd lefedtem 5 percre. Friss korianderrel és petrezselyemmel összekevertem, mikor elkészült.



2 megjegyzés:

  1. es a bulgur mikor kerül bele , együtt a kukoricaval vsgv előbb v később? Mennyi viz ? bőven vagy épp hogy ellepje ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bulgurral egyszerre, a hagyma után. Annyi vízzel kell felönteni, hogy pont ellepje.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...