2012. május 1.

TEJSZÍNES, KUKORICÁS CSIRKERAGU BULGUR KÖRETTEL



Minden nagyképűség nélkül mondhatom, hogy mindig mindent percek alatt, jó ízűen elfogyaszt a kedves családom és szomszédságom. Ez a tök egyszerű étel viszont ritka nagy sikert aratott a mai napon. Ebben a nagy melegben nem szerettem volna a sütőt bekapcsolni és zsíros ételt sem kívántam. A hűtő tele volt kukoricával, így ráalapoztam az ebédet. Tényleg percek alatt elkészül, nem igényel szakértelmet és igen finom étel.


Hozzávalók

1/2 kg csirkemell
15 dkg kukorica
15 dkg gomba
1 nagy fej v. hagyma
3 dl tejszín
friss petrezselyem és koriander
só, kakukkfű, citrombors
1k.k.gyros fűszerkeverék
2 gerezd fokhagyma reszelve
pici reszelt citromhéj
1 e.k. olaj


Elkészítés

A hagymát és a csirkemellet felkockázom. Kevés olajon lepirítom a hagymát, hozzáadom a csirkét. Mikor minden oldala kifehéredett jöhet a  gomba és kukorica is. Alaposan befűszerezem és felöntöm vízzel, csak annyival, hogy éppen ellepje.10 perc forralás után hozzáadom a tejszínt és a citromhéjat, addig forralom, amíg sűrű krémes nem lesz a ragu. Amikor elkészült hozzákeverek apróra vágott friss petrezselymet és koriandert vegyesen. Tálaláskor kevés snidlinggel is megszórtam és kukoricás bulgurral tálaltam.
A kukoricás bulgur receptje megtalálható az oldalon az előző bejegyzésben.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...